برداشتن خال خالبرداری

برداشتن خال خالبرداری

برداشتن خال خالبرداری بدون جراحی / دکتر کاظم محقق 44219771-021
برداشتن خال خالبرداری

برداشتن خال خالبرداری

برداشتن خال خالبرداری بدون جراحی / دکتر کاظم محقق 44219771-021

قیمت بوتاکس

 


شما احتمالاً اصول تزریق بوتاکس را می دانید ، خصوصاً اینکه برای صاف شدن چین و چروک ها طراحی شده است. اما ممکن است به دنبال این باشید که "بوتاکس چقدر هزینه دارد" یا "چه مدت طول می کشد تا بوتاکس اثر کند"؟ این مقاله مرحله به مرحله شما را راهنمایی می کند .

 

بوتاکس چیست؟

به زبان ساده ، بوتاکس دارویی است که به منظور صاف کردن موقتی پا کلاغی ها در اطراف چشم و خطوط اخم در پیشانی ، به عضلات تزریق می شود. این ماده حاوی یک پروتئین سم بوتولینوم بسیار خالص است   بله بوتاکس در واقع یک سم رقیق شده است..

 

هزینه بوتاکس چقدر می شود؟

قیمت بوتاکس متفاوت است ، زیرا بعضی از کلینیک ها هزینه را برای هر واحد و برخی دیگر آن را به ازای هر منطقه تعیین می کنند. قیمت متوسط تزریق بوتاکس  ​​در ایران حدود نیم دلار برای هر واحد است و در یک جلسه درمانی ممکن است از 20 تا 60 واحد در هر منطقه استفاده شود. انتظار می رود برای بوتاکس کامل پیشانی به ازای هر جلسه به طور متوسط ​​حدود 20 تا 50 دلار بپردازید.

 

 

بوتاکس چگونه کار می کند؟

هر زمان که اخم می کنید ، می خندید ، یا چشمک می زنید ، عضلات خاصی از صورت منقبض می شوند و باعث ایجاد خطوط در صورت می شوند. بوتاکس با فلج کردن این عضلات صورت ، به طور موقت این فعالیت عضلانی را کاهش می دهد ، که به صاف کردن خطوط افقی و اخم و پا کلاغی ها کمک می کند.

 

چه مدت طول می کشد تا بوتاکس کار کند؟ بوتاکس چه مدت دوام می آورد؟

بوتاکس به عنوان روش زمان ناهار شناخته می شود ( تزریق بوتاکس به واقع فقط 10 دقیقه طول می کشد).  گفته شده ، نتایج به طور کلی برای 24 تا 48 ساعت ظاهر نمی شوند. چهره ها در عرض یک هفته پس از تزریق بوتاکس به طور قابل توجهی صاف تر به نظر می رسند و نتایج مطلوب پس از یک ماه مشهود خواهد بود.  در مطالعات بالینی تولیدکنندگان:

 67.9 درصد از افراد در روز سی ام پس از درمان، دارای خطوط پنجه کلاغی خفیف بودند یا اصلا آن را نداشتند

در  80 درصد افراد خط اخم به طور قابل توجهی کاهش یافته بود. این اثرات معمولاً طی سه تا شش ماه از بین می رود.

 

محل های تزریق بوتاکس کدامند؟

همانطور که در بالا اشاره شد ، متداول ترین مکان های تزریق بوتاکس در اطراف چشم و پیشانی است.

 

آیا بوتاکس می تواند میگرن را درمان کند؟

بوتاکس ممکن است بیشتر به عنوان محو کننده معجزه آسای چروک ها شناخته شود ، اما از سال 2010 ، این یک روش درمانی مورد تایید FDA برای کسانی است که از میگرن مزمن رنج می برند.

 

آیا بوتاکس می تواند تعریق را درمان کند؟

بوتاکس همچنین به عنوان یک درمان موثر برای تعریق زیاد استفاده شده است. وقتی این ماده در زیر بغل ، کف دست یا پا تزریق می شود ، به همان روشی که مانع انقباضات عضلانی می شود ، به غیرفعال شدن غدد عرق کمک می کند.

 

آیا من واجد شرایط برای تزریق بوتاکس هستم؟

بیشتر بزرگسالان واجد شرایط بوتاکس هستند (سازندگان آن را برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی کنند). در این موارد نباید بوتاکس بزنید:

 به هر یک از مواد موجود در بوتاکس حساسیت داشته باشید.

 در محل تزریق عفونت داشته باشید

 عفونت ادراری داشته باشید  (UTI)

 برای بی اختیاری ادرار تحت درمان باشید یا نمی توانید مثانه خود را تخلیه کنید و به طور معمول از کاتتر استفاده نمی کنید

 باردار یا شیرده هستید. مشخص نیست که آیا بوتاکس می تواند به نوزاد متولد شده آسیب برساند یا به شیر مادر منتقل شود.

اگر بیماری دیگری دارید ، بهتر است قبل از مصرف بوتاکس با پزشک خود مشورت کنید.

 

عوارض جانبی بوتاکس چیست؟

در صورت تزریق صحیح ، تزریق بوتاکس نیاز به زمان زیادی ندارد. بیماران بطور معمول می توانند بلافاصله پس از درمان کلیه فعالیتهای طبیعی خود را از سر بگیرند.

این بدان معنا نیست که تزریق کاملا بدون خطر است. قرمزی خفیف ، کبودی و تورم می تواند در روزهای پس از درمان افزایش یابد ولی عوارض جدی تر دیده نمی شود.

برخلاف تصور عمومی ، باکتری های ایجادکننده بوتولیسم ( کلستریدیوم بوتولینوم ) بخشی از این درمان نیستند و شش مورد از هفت سم عصبی ترشح شده نیز نیستند. تنها ماده ای که در تزریق بوتاکس استفاده می شود ، سم بوتولینوم A ، با دقت استخراج شده و خالص سازی شده است. بعلاوه ، دوز دارو بسیار اندک است و نمی تواند فراتر از بافت عضلانی برود که به آن تزریق می شود ، به این معنی که بوتاکس احتمال زیادی ندارد که لبتواند به جریان خون برسد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد