برداشتن خال خالبرداری

برداشتن خال خالبرداری

برداشتن خال خالبرداری بدون جراحی / دکتر کاظم محقق 44219771-021
برداشتن خال خالبرداری

برداشتن خال خالبرداری

برداشتن خال خالبرداری بدون جراحی / دکتر کاظم محقق 44219771-021

تفاوت بین مزوتراپی و میکرونیدلینگ

 


 

درمان های سوزن سازی پوست دوباره در کانون توجه قرار گرفته اند زیرا مشتریان به دنبال نتایج بدون توقف هستند ، اما یک اندازه برای همه مناسب نیست. در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد روش درمانی ارائه شود

 

تلاش ابدی برای داشتن پوست بی عیب باعث شده است که بسیاری از مشتریان زیر سوزن قرار بگیرند - یعنی سوزن پوست. در حال حاضر درمان های سوزنی را می توان در فهرست های درمانی در سالن های بالا و پایین کشور مشاهده کرد ، زیرا درمانگران می توانند از طریق یک اصل اساسی در ترمیم و بازسازی زخم به مشتریان در دستیابی به اهداف پوستی خود کمک کنند.

در حالی که غلتک پوستی رایج ترین روش میکرونیدلینگ است ، گزینه های دیگری وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد روش درمانی بررسی شود و با ایجاد سردرگمی در مورد اینکه چه کسی می تواند این روش های درمانی را انجام دهد ، ارزش انجام تحقیقات خود را دارد.

مزوتراپی یکی از گزینه های میکرونیدلینگ است. یک روش درمانی فرانسوی در اصل برای تزریق دارو به چربی زیر جلدی ایجاد شده است. در حال حاضر به طور گسترده ای برای جوان سازی پوست استفاده می شود ، اما یک روش متفاوت از میکرونیدلینگ کامل است. "هر دو مزوتراپی و میکرونیدلینگ شامل تکنیک های سوزن زدن هستند. با این حال ، آنها از نظر طول سوزن ، کاربرد ، عمق نفوذ ، سرعت زایمان و شرایط پوستی که تحت درمان قرار می گیرند متفاوت هستند

"مزوتراپی ترکیبی از یک کوکتل سفارشی از ویتامین های قدرتمند است که با استفاده از دستگاه مزو با یک سوزن به لایه های زیرین پوست تزریق می شود ، در حالی که میکرونیدلینگ به آرامی چندین سوزن میکروسکوپی را روی صورت حرکت می دهد تا باعث ایجاد علائم سوراخ سوراخ شود ، تولید کلاژن و الاستین ، "او توضیح می دهد.

 

میکرونیدلینگ چگونه کار می کند؟

اگرچه درمان های سوزن دار برای برخی ترسناک به نظر می رسد ، اما به دلیل نتایج چشمگیری که می توانند در حالی که غیر جراحی هستند ، می توانند به خدمات ستاره ای برای بسیاری از متخصصان زیبایی درمانی و زیبایی تبدیل شوند. دکتر فیونا مک کارتی ، متخصص زیبایی در چلسی ، لندن ، می گوید: "میکرونیدلینگ طی چند سال گذشته به دلیل کارآیی ، مشخصات ایمنی محدود و نتایج بالینی قابل توجه ، به بخشی جدایی ناپذیر از الگوریتم درمان من تبدیل شده است."

"بیماران علاقه زیادی به خرابی طولانی ندارند و به نظر می رسد از اقدامات تهاجمی بیشتر طفره می روند ، بنابراین میکرونیدلینگ تعادل کامل حداقل زمان بهبودی و نتایج قابل مشاهده را فراهم می کند."

در حالی که هر دو روش میکرونیدلینگ و مزوتراپی با ایجاد پاسخ در لایه های زیرین پوست کار می کنند ، هر یک از این موارد برای نگرانی های مختلف مناسب است ، بنابراین شما می توانید بسته به رایج ترین علائم در بین مشتریان ، انتخاب کنید که در کدام روش درمانی سرمایه گذاری کنید. گروه پیشرفته مراقبت از پوست Therapié Clinic ، که بیش از 30 سایت در سراسر کشور دارد ، به دلیل طیف گسترده ای از نگرانی های مشتری ، که هر دو صورت و بدن را می توان با ارائه این دو مورد برطرف کرد ، هر دو روش را در فهرست خود قرار داده است.

سیمون شوفمن ، مدیر آموزش Therapié در انگلستان ، می گوید: "نیدلینگ برای مشتریانی با رنگ پوست یا بافت ناهموار ایده آل است و به شما کمک می کند تکه های رنگدانه و قرمزی سطحی نیز ایجاد شود." "همچنین برای خطوط بسیار ریز پخش شده از چشم و اطراف لب خوب است - این اولین علائم پیری است."

شوفمن پیشنهاد می کند که با در نظر گرفتن بوتاکس یا پرکننده های پوستی ، میکرونیدلینگ به مشتریان ارائه دهیم ، یا این که پوست را از قبل در شرایط عالی قرار دهید و بنابراین از اثر تزریقی حمایت کنید ، یا به جای آن ، به آنها نشان دهید که فقط با بهبود کیفیت پوست ، چهره چه بهتر می تواند ظاهر شود. وی می افزاید: "این کار برای زخم و کشیدگی بدن نیز بسیار مناسب است."

 

مزوتراپی چگونه کار می کند؟

 

در همین حال ، مزوتراپی برای موارد پوستی که از لایه های تحتانی وجود دارد ، مانند کمبود آب و پیری پیشرفته ، بهتر است ، زیرا با نفوذ سوزن به پوست ، یک محلول فعال هدفمند تزریق می شود. Negrea می گوید: "مزوتراپی برای کسانی که از کمبود پوست ، مات ، پف کرده و یا افتادگی پوست رنج می برند و کسانی که می خواهند با سلولیت و چربی های موضعی لجباز مقابله کنند بسیار مناسب است."

شوفمن می گوید: بیشتر درمانگران در سطح 3 عموماً با تفنگ مزوتراپی تا عمق 2 میلی متر سوزن می زنند ، ایده آل برای رسیدگی به علائم پیشرفته تر پیری پوست ، مانند از دست دادن حجم ، انجام می دهد ، و شما می توانید آنها را به عمق پوست منتقل کنید. "

به همین دلیل بسیاری از محلول های مزوتراپی دارای پایه اسید هیالورونیک هستند و باعث ایجاد هیدراتاسیون برای درخشش کامل از اعماق پوست می شوند. از مزوتراپی همچنین می توان برای مقابله با چربی های سطحی و سلولیت در بدن استفاده کرد ، در حالی که درمانگران قادر به تزریق محلول هایی هستند که به تجزیه چربی در حدود 4 میلی متر کمک می کند.

از طرف دیگر ، میکرونیدلینگ برای ایجاد علائم کششی و ایجاد زخم در بدن مناسب تر است ، همانطور که مک کارتی توضیح می دهد: "زخم شدن پوست کنترل شده باعث تحریک زخم بهبودی زخم می شود ، در نتیجه عوامل مختلف رشد آزاد می شود تا تولید کلاژن و الاستین جدید افزایش یابد. عناصر سازنده پوست سالم هستند. "

اگرچه مزوتراپی به طور کلی با استفاده از اسلحه انجام می شود ، اما معمولاً بسیار راحت تر از میکرونیدلینگ ، حتی با غلتک است. شوفمن می گوید: "Meso برای مشتری بسیار قابل تحمل است زیرا همه چیز سریعتر انجام می شود." "این یک سوزن است که به داخل پوست می رود ، در حالی که میکرونیدلینگ همزمان چندین سوزن را شامل می شود ، چه از غلتک و چه از دستگاه قلم استفاده می کنید."

این بدان معناست که بیهوشی موضعی معمولاً قبل از میکرونیدلینگ استفاده می شود اما برای مزوتراپی نیازی به آن نیست ، همچنین نشان دهنده میزان خرابی مشتری است. Negrea می گوید که در EF Medispa ، جایی که از دستگاه قلم برای سوزن زدن استفاده می شود ، "ما از کرم بیهوشی استفاده می کنیم تا درد را به حداقل برسانیم. از نظر خرابی ، مشتریان می توانند تا سه روز قرمزی خفیف تا متوسط ​​، تورم یا حساسیت به پوست را در هنگام لمس تجربه کنند. با مزوتراپی ، به هیچ ماده بیهوشی نیازی نیست و ممکن است مشتری تا 48 ساعت احساس خستگی ملایم بر روی پوست داشته باشد."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد